A tegnapi dupla edzés után délelőtt edzettem ma, de egyáltalán nem éreztem fáradtnak magam. 

Nagyon szuper hatása van ennek a vitamin multi packnak💪🏼👌😊

Mai edzésem:

10 perc bemelegítés futópadon 

-Szuperszett:

*vállból nyomás gépen

20 kgval 20-20-15-15

*fekve nyomás gépen 65fokos padon

20 kgval 20-20-15-15

-Bicepsz 10 kg-s francia rúddal 4*15

-Oldalemelés állva

2*3kg-s kézi súlyzókkal 4*20 ism.

-tricepsz 5 kgs kézi súllyal ülve fej fölött 4*20

-Arnold nyomás 2*5 kg-s kézi súlyokkal 4*15

 

cardio: 30 perc séta hegymenetben

 

A mai napon reggelire a szokásos zabkásámat fogyasztottam, viszont most elhagytam belőle a mogyoróvajat.

A többi étkezésem fő fehérje forrása a tojás volt, csak zöldséggel, vagy tortilla lapba tekerve fogyasztottam, valamint fehérjés túrót ettem 100 gramm túróból, kevertem

hozzá laktózmentes tejfölt és 30 g fehérjét.

Egyre jobban látom a változást magamon, ami a testösszetételt illeti.

Sikerült az alvási időmet is egész szépen optimalizálnom. Azt vettem észre, hogy ebben a sportban tényleg minden mindennel összefügg, hiába van meg a kemény edzés, ha nincs megfelelő regeneráció és táplálék bevitel az optimális mennyiségi és minőségi összetevőkből. Fontos a megfelelő folyadék bevitel. És ami szerintem talán az egyik legfontosabb, hogy fejben itt legyen az ember és kellő elszántságot érezzen magában.