6.30 ébresztő, WP 2dl vízzel. Úgy látszik mindegy, hogy tej vagy víz, ugyanolyan krémes, finom. 1-2 rázás shakerben, nem darabos. Apró buborékok vannak benne, közvetlen feltázás után a legjobb. Utána egy kis zabpehely.

8.30 hasazás éa egy kis lábazás

10.00 étkezés

12.00 étkezés + multivitamin

14.00 étkezésre WP-t kevertem be vízzel és öntöttem rizsre. Mintha tejberizst ettem volna, nagyon finom volt.

15.15 HB 1 adagot kevertem 2dl vízzel. Gondoltam előbb “kis” dózist próbálok. Íz szuper, egész nap eliszogatná az ember…

16.00 edzés (mell-kar). Előtte nem ittam kávét, elég lesz a HB. Tapasztalat: úgy éreztem, mintha koncentráltabb lennék. Mintha jobban „éreztem” volna a súlyokat, precízebben kiviteleztem a gyakorlatokat.

17.30 WP-t kevertem be vízzel és öntöttem rizsre (ua. mint a 14.00 órás).

20.00 étkezés

22.00 lefekvés. HB kellő felpörgetés mellett nincs olyan érzés mint mikor kávét ittam edzés előtt (lüktet, jár az agya az embernek).