Ahogy az első bejegyzésemben írtam, sportolás az elmúlt 4 hónapban nem volt, ez a hét a bemelegítésről szól. Az edzőtermem a nappali szőnyeg, az (össze kéregetett) eszközeim pedig 2db 5 kilós kézi súlyzó, egy 14 kilós kettlebell, valami színes gumi expander-szerű képződmény és persze a saját testem. Az edzésekhez kiválasztottam pár telefonos alkalmazást, most azokat is tesztelem.  Az edzésekre napi 1-2 alkalmat igyekszem szánni (persze kinek mit és mennyit takar az edzés…). Reggel 4-5 között ébresztő és már veri is az ütemet a progi a telón a többféle fekvőtámaszhoz, majd a felülésekhez. Ez bemelegítéssel és a végén nyújtással olyan 45-50 perc, de majd a terheléssel együtt növekedni fog. Délután 4-5 körül igyekszem súlyzót ragadni – újabb telefonos progik segítségével. Bevallom férfiasan ez eddig nekem sem tűnik valami acélos edzéstervnek, de valahogy el kell kezdeni.

Közben az izomláz első hulláma is kezd lecsengeni, már szenvedő arcvonások nélkül is fel tudom emelni a karomat..