Tegnap 4 nap kihagyás (pihenő) után edzettem újra először. Lábnappal kezdtem a hetet, ám a hosszabb szünetre való tekintettel inkább könnyebb súlyokkal dolgoztam és több volt a cardio-s elem. Kipróbáltam a Hot Blood-ot is, korábban soha nem használtam még edzés előtti pörgetőt, így izgultam kicsit. Valamint viszonylag érzékeny vagyok a koffeinre, úgyhogy csak fél adagot ittam, de nagyon jó hatású volt! Egyáltalán nem lettem rosszul és a munka miatti fáradtságom is eltüntette.

Ma hát és váll volt a soron következő, gépes hát gyakorlatokat csináltam, közepes súlyokkal, felépítve, kézi súlyzós váll gyakorlatokkal és fekvőtámasszal kombinálva. Úgy elfáradtam, hogy elfelejtettem nyújtani, pedig sose szoktam kihagyni.  Azonban edzés közben nagyon magával ragadott a motiváció, hogy mindent beleadjak a versenybe, így a lelki szemeim előtt lebegő diétás megszorításokat se éreztem olyan borzasztónak, mint tegnap, mikor szembesültem vele, hogy ez szükséges lesz. 😀  Ma főztem is, alacsony zsírtartalmú darált pulykából bolognai ragut quinoával és padlizsánnal. Egyre jobban megy az olaj nélkülözése a főzés során, egyre ritkábban égetem oda emiatt az ételt 😀