Mivel holnap lesz a 2.fotózás, ezért mindenképpen egy teljes testes edzést szerettem volna mára beiktatni. 
Az alábbiak szerint állítottam össze, láb edzéssel kezdtem. Valamint a súlyzós edzés után 50 percet cardioztam.

15 p bemelegítés a futópadon

-Combfeszítő gép 40 kg 4×20

-Combhajlító ülve 30 kg 4×25

-Bicepsz kalapács állva 2×5 kg-s kézi súlyzóval 3×20 ism.

-Oldalemelés

2×3 kg 3×20 ism.

2×4 kg 15-12 ism.

-Tricepsz kötéllel 20 kg 20-15–15-15-10

-Mellhez húzás (hát) 25 kg 20-15-15-15

-Térdfelhúzás keretben (has) 4x-10

50 perc cardio futópadon hegymenetben 20as emelkedőn 4es fokozatban

A mai étkezésem fő profilja a magas fehérje fogyasztás volt, amit leginkább halakból oldottam meg.

1.étkezés:A reggeli a szokásos zabkásám volt proteinnel, a mogyoróvajat elhagytam belőle.
2.étkezés:Tonhal saláta (tonhal konzerv a saját levében, jégsaláta, krumpli saláta)

3.étkezés: Grillezett fogasfilé salátával

4.étkezés:protein turmix