Vasárnap van. Eltelt az első hét a Megatesztből, gyülnek a tapasztalatok. 

Indulás óta 3 dologra igyekszem fókuszálni:

1. Sport

2. Táplálkozás

3. Pihenés

Az edzéseimről már írtam, a pihenést máskor fejtegetném, úgyhogy rátérek az elmúlt 1 hét kaja és tápkieg. tapasztalataira. Az első 4 hétben az volt a kitűzött cél, hogy sérülések nélkül hozzászokjak az – általam intenzívnek gondolt – edzésmunkához, majd elkezdődjön némi izom építés.  Ami az étkezések számát illeti, igyekeztem napi ötször étkezni, bár ez nem mindig sikerült. Alapvetően igen szeretem a hasam. A túróval ki lehet kergetni a világból, de azon kívül gyakorlatilag minden jöhet. Prioritást élveznek a könnyen elkészíthető kaják, azaz a szendvicsek, mikrózható kész ételek, és vízben főzhető (pl. tészta, virsli, stb.) egyebek. Ezen kívül pedig szerintem édességfüggő vagyok, amit igyekszem korlátok között tartani, de néha elszalad a ló. Persze erre lehet mondani, hogy hát mindenki szereti az édességet, ezért csak néhány infó morzsa. Gyerekkoromban a mézet felcukroztam, hogy könnyebb legyen kanalazni. Egy átlag zacskó (2-300g) gumicukor max. 2-3 perc, de néha nem is veszem észre, hogy behabzsolom. A tavaly novemberi stresszes vizsga felkészülések alatt, átlag 3-4 naponta ugrottam el 1kg-os Nutelláért és egyéb finomságokért.  Lehet viszonyítani 🙂

De a lényeg, hogy most mit fogyasztok. Csirkemell, pulykamell, rízs, tonhal, pufi, tojás, light yoghurt, zabpehely, saláta, zöldség, gyümölcs és a teszthez kapott táplálékkiegészítók. Az eddigi 1 hétben nem okozott nehézséget az étkezéseim változása, ha édességre vágyom, akkor pedig 1-2 kiskanál méz engedélyezett (persze nem felcukrozva:)). Az simán benne van a pakliban, hogy  hamarosan eljön az idő, amikor az életemet adnám egy sült kolbászért, vagy marcipános csokiért, de egyelőre nincs gond és a naplóba aktuális állapotot rögzítünk…