Vasárnapi szokásos Hát napom következett. 6+1 gyakorlatot csináltam. A csuklyám volt a +1.

Húzódzkodás, felhúzás, csigás lehúzás mellkashoz széles fogással, evezés szűk fogással, fűrészelés egykezes súlyzóval és hátrahúzás gépen (Ami hátsó vállgép is egyben) volt a “menü”. Mindegyikből 4*10-et szoktam, ha nagyon simán megy a 10 ismétlés, akkor szoktam súlyt emelni. Addig is a helyes kivitelezés számít és hogy az adott izomcsoportra menjen csak a terhelés. Végül az egy darab csuklyagyakorlat maradt. Ezt hetente szoktam váltani rúd és egykezes súlyzó között lapockaemelő gyakorlattal. Gépre sajnos nincs most lehetőségem, az csak a Scitec Goldban van hátul. 🙂

Étrend és kiegészítők: Nem vagyok túlzottan levesimádó, de heti 1-2 alkalommal zöldséglevest szoktam enni. Vasárnap van erre jobban időm. Pulyka+rizs volt ezután. Este túró és még egy Whey Pro. Természetesen edzés után is ment egy adag. Reggel pedig a vitamin és fél-fél adag HB. 🙂