Itt leírom, hogy jelenleg, hogy néz ki egy napi kajám:

– kapszula bromelain és papain 2000 mg C-vitamin

Első étkezés

1 adag whey protein, 10 g glutamin, 10 g BCAA, 5 g leucin, 2 g macapor, 50 g zabpehely

Második étkezés

protein palacsinta (20 g fehérje 18g ch)

Edzés

Edzés utáni Shake

1 adag whey protein, 10 g glutamin, 10 g BCAA, 5 g leucin, 2 g macapor, 5g creatin, 30 g vitargo

Negyedik étkezés( edzést követő 2 órán belül) 

200 g Csirkemell, 100 g rizs – általában uborka vagy kevert saláta 

Ötödik étkezés   – itt veszem be a multi prot és az izületvédőmet

200 g Csirkemell, 100 g rizs – általában uborka vagy kevert saláta 

Hatodik étkezés (22:00 magasságában) + 2000 mg Cvitamin, D3

150 g Csirkemell, 75 g rizs + zöldségek – általában uborka vagy kevert saláta 

Esti Shake 

30 g Kazein 10 g glutamin, 10 g BCAA, 5 g leucin, 20 g zabpehely

 

Jelenleg szépen töltődöm be, de szerencsére a hasamon nem jelentkezik különsebben sem víz sem zsírfelhalmozódás, egyenlőre nem szeretnék változtatni ezen az étrenden, minden nap így megy, van amikor cserélem a palacsintát Tojásra és zabpehelyre. Az eddigi 3 hét alatt összesen 1 alkalommal ettem félre, egyrészt motiváltabb vagyok, mint bármikor máskor, másrészt nem is igazán kívánom a kaját a jelenlegi tápanyagbevitelem mellett 🙂