Ma reggel borzasztó izomlázzal keltem. Nem elég, hogy a tegnapi láb edzés után úgy közlekedem, mint egy mozgássérült a reggeli testnevelésen végzett ütő-rugó technika gyakorlása is megtette a hatását. Reggelre a változatosság kedvéért proteines palacsintát ettem mogyoróvajjal és mandulával. Mindig mikor leírom, hogy milyen finomakat reggelizek, összefut a nyál a számban és alig tudom kivárni a másnap reggelt, hogy újra ehessek! 😀 Edzés előtt és után csirkemellet, zöldséges rizst és cukkinit ettem. Vacsorára pedig egy fehérjés, túrós bögrés sütit.  Az izomlázam miatt nehéz volt magamat rávennem arra, hogy lemenjek ma hátazni.  Félreértés ne essék, nem dicsérgetni szeretném a hot bloodot, de egyszerűen olyan bolondot csinál belőlem edzések előtt… brutál jókat és fárasztóakat edzek. 

Hát: (mindegyik gyakorlatot 4 körben végeztem)

(A hétfőről elmaradt) has:

Holnap már nem tudom, hogy mire fogok edzeni, nem maradt mozdítható testrészem, de magamat és a motivációmat ismerve ez nem lesz kifogás. 🙂 A korábban leírt 2x meginni a 2,2literes gullónt nagyon bevált. Minden nap 5 liter körül iszok.