Láb-váll nap következett. Ezt a kombinációt azért használom időközönként, mert régen olvastam, hogy a lábnap mellé mehet egy kisebb izomcsoport, ami esetleg jobban levan maradva. 🙂

Kipihenve érkeztem az edzésre és meg is ittam a Hot Blood adagomat, hogy bírjam végig a mai napot. Futópadon melegítettem kicsit majd következett 6 gyakorlat a lábamra. Sorrendben guggolás (ez alapgyakorlat így nem hiányozhat egyik héten sem), combfeszítő, combhajlító és kitörés egykezes súlyzóval, majd vádlira két gyakorlat (álló és ülővádli). Ezekből 4*10 ismétlést végeztem. Edzés végére általában a normál járással is küszködök vagy a lépcsőn lemenetellel. 🙂

Vállgyakorlatok:
– Vállból nyomás rúddal Smith keretben.
– Oldalemelés csigán vagy egykezes súlyzóval
– Nyakhoz húzás francia rúddal vagy csigán
– Előre emelés egykezes súlyzóval
– Hátrahúzás géppel vagy kábellel

Ezekből is 4*10-et vagy amennyi megy szabályosan, mert edzés végére gyakran itt is eldobom a súlyokat, annyira ég a vállam. 🙂
Cardionak 40 perc biciklizést választottam, majd nyújtás és irány pihenni.