Amikor értesítettek, hogy bekerültem a 150 tesztelő közé, nagyon örültem a lehetőségnek. De ezzel párhuzamosan már azon is járt az agyam, hogy hogyan fogok én a munka és két suli + vizsgaidőszak mellett erre időt szakítani. Végül abból indultam ki, hogy tuti vannak nálam jobban leterhelt tesztelők. Ha ők bele tudják préselni az edzéseiket, akkor férjen nekem is bele. Ha már úgyis könnyen ébredek, hát keljünk korábban kicsit, és ha lehetséges, akkor délután is legyen némi holtidő mozgásra. Ezt egész jól sikerült betartani, mostanra minimum egy edzés jut minden napra.

Azonban a jelentkezésnél még nem gondoltam, hogy az étkezéseim változtatása is némi elfoglaltsággal jár. Eddig többnyire készen vett (de nem gyorséttermi!), vagy egyszerű és gyorsan készülő ételeket fogyasztottam. Most viszont a nyersanyagok beszerzése és elkészítése elég időigényes lett. Itt nem azt állítom, hogy pl. a rizs elkészítése olyan nagy mutatvány (bár néha sikerül beton darabbá összefőznöm :)), de kezdőként már az is 15 perc volt, hogy melyiket vegyem meg. 3 csirkemell megtisztítására simán rámegy 40-50 percem, ami szintén nem volt betervezve a naptáramba..

Abban, hogy a tervezett táplálkozási vonalamat mégis egész jól tudom tartani, három dolog segített. Az első, hogy előre tervezek, és a beszerzési helyeim is kialakultak az elmúlt két hétben. Már tudom, hogy a következő napokban miből és mit akarok készíteni, így listával és pl. munkából hazafelé (azaz nem külön utas programként) ugrok be a boltba, vagy piacra. A második a multitasking. Megnéztem, hogy milyen napi program mellé fér be párhuzamosan a konyhai feladat. Szerencsére az egyetemi előadásaim többsége – a jelenlegi helyzet miatt – előre rögzített, így azok megnézését össze tudom vonni a főzőcskével. Persze másnál más a helyzet, így ezt a lehetőséget mindenkinek egyedileg érdemes vizsgálnia. A harmadikra viszont annyira nem vagyok büszke, de hát ez az igazság – eléggé egyszerű a napi menü. A fő fogás gyakorlatilag sült csirke-/pulykamell rizzsel és zöldségekkel, mindig ugyanúgy készítve. A reggeli tükörtojás, rántotta, vagy proteinturmix zabpehellyel, a vacsora proteinturmix light joghurttal, a nasi pedig méz és némi gyümölcs.  Aki ügyes konyhában, az biztosan kreatívabb dolgokat is előállít ugyanennyi idő alatt, nekem most ennyi sikerül. De a célnak megfelel. 🙂