Láb-váll napot tartottam ismét egyben. Erre a napra különösösen fontos a normális felkészülés és a Hot-Blood. 😀
Gyakorlatok bemelegítés után:
– Guggolás
– Kitörés egykezes súlyzóval
– Combfeszítő és combhajlító gépen (ezt szoktam szuperszettben végezni ha van rá lehetőségem és hála Istennek haza ment mindenki Húsvétkor) 🙂
– Állóvádli
– Ülővádli
Ezekből 4*10-et végzek, az alapgyakorlatokat nem szoktam variálni. Néha ha betudok iktatni még egy lábnapot akkor lábtolót alkalmazok külön és a vádli edzem még egyszer.

Lábazás után már egy kis vállazás meg se kottyan az embernek. 🙂
Vállgyakorlatok sorrendben: Rúddal nyomás Smith-keretben, oldalemelés kézisúlyzóval, előreemelés kézisúlyzóval és hátrahúzás hátsó váll gépen. Szintén 4*10 ismétlés gyakorlatonként.

Alapos nyújtás után (30 perc ez esetben) 1 adag Whey Pro és kb. 1 órával később tejszínes csirkemell rizstésztával.
Cardiot másnap fogom tudni pótolni, mert sajnos bezár a terem előttem. 🙂