Az első 4 hét első napja.Mivel 2012 óta nem edzetten nem akarok azonnal fejest a mélyvízibe ugrani ,kapkodás ,lázas rohanás nem hoz célt  esetleg izomgörcsös  izomlázat napokig így, szép fokozatosan nyújtogatok lazítok fekvőtámasz, guggolás. Étkezésem rendszeres volt de most át állítottam .Csak csirkemell ,párolt zöldség sűlt alma desszertnek.Ma reggel megittam az első proteint felkelés után vízzel mert mindig is így szerettem.Egy kicsit megfosatott,rég ittam töményen de hamar normalizálódott kellemes selymes iz közepes telítettséggel. 10 körül éreztem egy kis fáradságot ezért bekevertem egy kis hot bloodot. Úgy éreztem jobban tudok koncentrálni a fáradságom elmúlt.11 óra étkezés párolt rizs zöldségek 2 tükörtojás 1 sárgájával falfüle gomba hozzá. 30perc múlva 1 fél adag protein vízzel.16.00 grillezet csirkemell lila hagyma vörös káposztával 1 sűlt alma.Mivel kemény súly vesztést akarok  végcélom a 100 környéke drasztikusra fogtam az eddigi  közepes diétámat.Kenyér ,gabona, tej.nulla szintre emelve. Éhség esetén főtt tojás üresen. Szénhidrát éhség esetén 2 korpakeksz. Mai nap szépen átgondolom megtervezem a hetemet,.Kicsit alakítom a házi konditermet holnap jön a kondigépem.mivel ugy érzem izom van rajtam így csak maga a fogyás és a formázás a célom .Váll comb has a fő elemem.Bicepsz ,tricepsz vádli formázás.Ezért 6-12 szériákban gondolkodom.mivel eltökélt vagyok így az egész napomat napjaimat edzésnek tekintem.Motor kilőve gyalogolás kerékpár  mindenhová. Egyenlőre futni nem tervezek a súly miatt, de lassú kocogást bevezetek