A jelentkezés margójára:

A program elkezdése előtt két héttel kitaláltam, hogy ismét elkezdek futni, mert azt régebben is szívesen műveltem. Motivációs technikám, hogy a kitűzött táv felét teszem meg előre, hiszem akkor ha haza szeretnék jutni, ugyanazt a távolságot visszafelé is meg kell tennem. Amikor még nem rendelkeztem ekkora súlyfelesleggel, akkor egy 5 km-es távolságot cirka 32-36 perc között tettem meg valahogy. Ez jelenleg inkább 40-45perc közé tehető.
A Dévényi utca bringás út oldalán futni nem a legrosszabb, mert javarészt  ezzel elkerülöm az autókat, a lézengő gyalogosokat és kevés az átkelőhely, ahol megállni kényszerülök. Az utat követve a legvégső állomáson a Tatai út vége, ahol a víztorony és sorompó van, ez a kaputól számítva nagyjából 2,7 km, így a kitűzött táv jelenleg 5,4-5,5 km.

Hétfőre esett az esedékes futónapom és úgy voltam vele, hogy bár még nem értem el a régi sebességemet, de azért a hátsó felemet a szokásos tornán túl is meg kell feszítenem, ha versenyben szeretnék maradni 4 hét múlva, ezért a mai napot is futással kezdem.

A mai napról dióhéjban: 

Bedurrant a vádlim a Víztoronynál nagyjából annyira, hogy csak sántikálva tudtam hazasétálni, így a megbeszélt “Egy óra múlva találkozunk Drágám” felszólításból 2,5 lett.  Nem baj, holnap másik kardiót teszek be pluszba.

Hot Blood Hardcore: 
Van egy olyan furcsa utóíze, amit nem tudok hova tenni, de hasonló termékkel még nem edzettem. 
Pörgetőereje? Az bőven van, csak 2 dl-t tudok belőle meginni és edzés közben nem esik jól, ha megpróbálom a másik felét. Remélem hozzászokás kérdése az egész.

Fehérjepor:
Bár nem vagyok oda teljesen a csokis dolgokért, de kifejezetten finom. Pont 2 dl vízzel van egy olyan turmix állaga, és nincs vizes íze.

Multivitamin készlet:
Belsőleg egészen biztosan támogat, de jelenleg még nem érzem

Kaja:
Bevallom őszintén én a csak csirke+rizs+saláta kombinációért nem vagyok oda, mert hosszútávon elég lelombozó, hogy csak és kizárólag ugyanazt az ételt eszed minden áldott nap. Aggódni nem kell, a kalóriákat és a tápanyagokat én ugyanúgy számolom, de van rá egy pici trükköm. Anno egy másik edzős oldalon összeírtak egy remek étrendet, amit meg lehetett venni és relatív kevés benne az ismétlés, így én azt poroltam le és veszem, meg mérem az alapanyagokat és készítem a napi 4 étkezéshez a dolgokat, beleillesztve a plusz fehérjét és társait, de ezeket nem sorolom fel. 

Két naponta váltom az ételeket a mai és a tegnapi menü: