Mai nap folyamán kicsit vissza vettem a fehérje porból, mert egy kicsit túl sok fehérjét vittem be a nap elején és az emésztésemet elrontottam…

Reggelire volt egy kis adag tejeskávé és egy zabkása(kipróbáltam amit Dani tanácsolt, hogy hagyjam el a tejet belőle és pótoljam pár tojással, sajnos ez nekem nem működik, mert a vizes zabkásától hányingerem lett) fehérjével, banánnal és fagyasztott gyümölccsel, majd 1 órával később 3 db tojás 3 szelet barnakenyérrel és paradicsommal. 1241 kcal, 155g szénhidrát, 76g fehérje, 36 g zsír.

Ebédre 150 g csirkecomb volt és 158 g rizs paradicsommal és utána egy meggy krém leves. Összesen 830 kalóra, 81 g szénhidrát, 56 gram fehérje és 28 g zsír. Edzés előtt egy órával még megettem 170 g banánt.

Edzésen lábaztunk, leváltottam a verseny miatt a folyamatos max keresős edzést(egyik kondis haverommal edzettünk így guggolást)  közepes súlyra és 8-12 ismétlés. 140 1-2 ismétlés helyett, 90/110-be 8-12. Sokkal jobban fájt a lábam edzésen.

Elég jól ment az edzés, pörgetőt nem igazán éreztem, hogy pörgetett volna, de ettől kevésbé vörösödtem ki és nem viszketett a tarkóm. Összességében elég jó edzés volt, 2 óra lábazás volt majd 30 perc hasazás.

Edzés után haverokkal kiültünk dumálgatni és nem volt a táskámban hirtelen más csak földimogyoró, így abból ettem kb 60g ot és egy 0% os jogobellát.

Vacsorára 100g csirkecombot ettem, 256 g rizzsel, mert sokan tanácsolták bizonyos okok miatt… 😀 Hogy túlzott a fehérje bevitelem, amit megnéztem a Yazioban és igaz is volt… délután 2 fele már 120 g volt.

Nap végére: 3204kcal, 186g fehérje, 359g szénhidrát, 109g zsír lett, így 220 + kalóriát vittem be.