Edzés előtt fél adag Hot Blood.

1. Gyakorlat: Széles lehúzás mellhez: 25 kg x 20 ism., 50 kg x 10 ism., 70 kg x 10 ism., 85  kg x 10 ism., ( mind bemelegítő sorozat, nem találtam el a munkasorozatot ) 95 kg x 6 ism., 95 kg x 6 ism. 95 kg x 6 ism., 95 kg x 6 ism., 95 kg x 6 ism.. Első munkasorozatoknál ment volna még, de nem akartam feljebb tenni, majd legközelebb. 70 kg x 10 ism. ( levezető sorozat ). Fenti gépen végeztem, ott fogtam a rudat ahol hajolni kezd.

2. Gyakorlat: Pados evezés: 40 kg x 8 ism., 40 kg x 8 ism., 45 kg x 6 ism., 45 kg x 6 ism..  45 volt az ideális súly. Amúgy jól ment.

3. Gyakorlat: Csigás evezés szűken: 90 kg x 10 ism. ( bemelegítő, túl jól ment. ) 100 kg x 6 ism., 100 kg x 6 ism., 100 kg x 6 ism.

A hátam abszolút nem fáradt el a héten, sőt inkább kellemesen volt.

4. Gyakorlat: Állig húzás : 40 kg x 10 ism. ( melegítő sorozat ) 70 kg x 6 ism., 70 kg x 6 ism., 70 kg x 6 ism.

5. Gyakorlat: Homlokra engedés f. rúddal: 30 kg x 10 ism. 8 melegítő sorozat, 60 kg x 6 ism., 60 kg x 6 ism., 6 kg x 6 ism. 40 kg x 10 ism. ( levezető sorozat )

Súlyzós edzést követően 35 perc intervall taposás közepes intenzitással.

Hát jó volt viszont a tricepsz el volt fáradva, éreztem nagyon. Át kell variálni a tervet, hosszútávon nem tudom tartani. Többet árt mint használ. 2 hát edzés maradhat.

Hot Blood nagyon nyomott, jó érzés volt edzeni.