Edzés előtt Hlod Blood. Fél adag. Kicsit hanyagolni kell nehogy hozzászokjak.

 

1. Gyakorlat: Guggolás: 20 kg x 15 ism. ( bemelegítő sor. ), 60 kg x 10 ism. ( bemelegítő sor ), 80 kg x 10 ism. ( bemelegítő sorozat ), 100 kg x 10 ism., 100 kg x 10 ism., 100 kg x 10 ism. 100 kg x 10 ism., 80 kg x 10 ism. ( levezető sor ) 

2. Gyakorlat: Egylábas bolgár guggolás: 3×15 ism.

3. Gyakorlat: Egylábas merev lábas felhúzás: 2 db 10 kg kézi súllyal 3×10 ism.

4. Gyakorlat: Comhajlító: 80 kg x 10 ism., 80 kg x 10 ism., 75 kg x 10 ism.

5. Gyakorlat: Comfeszítő gép: ( egylábbal ) 42 kg x 10 ism, Nehéz volt az utolsó inkább fél ismétlés volt, 36 kg x 10 ism., 36 kg x 10 ism., Utána 36 kg-vel mindkét lábbal 20 ism.

6. Gyakorlat: Álló vádli: 175 kg x 15 ism., 175 kg x 10 ism., 175 kg x 10ism., 175 kg x 10 ism.

Kellemes volt. Utána 35 perc kerékpár.