Tegnap volt egy kisebb mélypontom a korán kelés és az állandó kaja tervezés miatt, hajnali edzések miatt. Mára sikerült ezen átlendülnöm, kicsit jobban ébredtem. Újabb hajnali kardió, reggeli, majd 10 körül egy súlyzós edzés, és utána egy kisebb kardió. Az eddigi 90gr fehérjémet felvittem nagyjából 135 gr-ra és a ch-t lecsökkentettem 200 gr-ról 130-ra. Jobb tőle a közérzetem, lehet ezért is voltam kicsit fáradtabb, mert nem jutott elég fehérjéhez a szervezetem, néha-néha felcsúsztam ilyen 110gr-ra. De nagyjából tartottam a 90grammot. Minden tiszteletem azoké az embereké akik ezzel foglalkoznak, hogy mikor mennyit, miből mennyit kell enni és a versenyzőké. Már látom, hogy nagyon sok lemondással fog járni ez a 16 hét,de ez tökéletes lesz arra, hogy megnézzem tényleg tudnék tartani egy versenydiétát, ha arra kerülne a sor. Ma hátaztam és elképesztő súlyokat tudtam megmozgatni, érzem, hogy erősebb vagyok, de nem annyira vizes és zsíros (mármint magamhoz képest, eddig pl soha nem fűrészeltem 14kg-os súllyal, most annyira felpörögtem és annyira éreztem az edzést, hogy simán felkaptam és ment vele 8-9 ismétlés is). Korán kelő és korán fekvő ember lettem, pedig ilyen soha nem volt még, mert a 2 év vendéglátózás alatt hajnali 3-4/6 kor feküdtem le és már 10re mentem dolgozni.