Reggel éhgyomros kardió: 40 perc taposás. Előtte 10 gramm glutamin.

Súlyzós edzés: Edzés előtt fél adat Hot Blood. Magasabb Ch nap miatt bepunnyadtam kicsit, de az edzés előtti helyretett.

1.Gyakorlat: Fekvenyomás Smith keretben egyenes padon: 20 kg x 25 ism., 60 kg x 15 ism., 80 kg x 10 ism. ( melegítő sorozatok ) 110 kg x 6 ism., 110 kg x 6 ism., 110 kg x 6 ism., 110 kg x 5,5 ism., 110 kg x 6 ism. Negyedik sorozatnál megálltam a 4-5 ismétlésnél, hiba volt, 5. sorozatnál korrigáltam. 80 kg x 10 ism. (Levezető sorozat)

2.Gyakorlat: Fekvenyomás ferde padon kézi súlyzókkal: 50 kg x 6 ism. ( segített az egyik gyerek, úgy érzem túl hamar belenyúlt), 50 kg x 6 ism., 50 kg x 6 ism. ( itt jó volt a segítség, utolsónál kellett kicsit nyomni ) 50 kg x 6 ism. ( ugyanúgy ), 50 kg x 5 ism. ( elfáradtam )

3. Gyakorlat: Fekvenyomás géppel: 170 kg x 6 ism., 170 kg x 5,5 ism., 170 kg x 5,5 ism., 170 kg x 5,5 ism., Nem szabad megállni fújni egyet gyakorlat közben.

4. Gyakorlat: Vállból nyomás állva kézi súlyzóval: 30 kg x 6 ism., 30 kg x 5 ism., ( megálltam, hiba ) 30 kg x 6 ism.

5. Gyakorlat: Tárogatás gépen: 95 kg x 6 ism., 90 kg x 6 ism., 90 kg x 6 ism., 90 kg x 6 ism.