Szokásos mai nap könnyen ébredve pedig alvás az szar volt megérzem az időt de különösen semmi más reggel zabpehely tejjel 1 kanál kókuszreszelék méz.Nagyon jól eltelít.10 protein turmix negyed kanál több egyszerre megfosat lehet a kemény diéta mit,sok folyadék kevés szilárd étel.ebéd 15dk grillezett csirkemell párolt vörös káposzta 5 szem fűszeres burgonya.délután a konditermem befejezése .Edésem jó pörgősre tettem váll kar. Döntött-törzsű oldalemelés padon hasalva 5×12-15 1 x fáradásig oldlemelés űlve 5×12 1szer fájdalomig. Nyakból nyomás gépel 5×12-15 .bicepz kötéllel kalapácsos 5×12 hasalva 30 padon 4×12-15.Tricepsz előredőlve csigával 5×12-15.Formázni akarok így kerülöm a nagy súlyokat intenzíven pörgősen csináltam.Hasazás csak érzéssel nem akarok holnap lemerevedni egy izomláz miatt.Rengeteg hasazást csináltam küzdősportos koromból így érzem hogy bőven megvan a zsir alatt csak elő kell hozni kardió diéta. Hoot blood erős negyed kupakkal bőven jó.1 óra intenzív edzésre futotta vele.Este fél kupak protein edzés után.mivel komolyan éreztem a szénhidrát hiánytmegettem 2 kocka étcsokit.Mivel nemvagyo profi nincs tapasztalatom a kemény diétába így amit a testem érez arra lépek mind negatív mid pozitív irányban .Pl brokkolit le hagytam kicsit a szelek miatt.jégsaláta bébispenót spárga mix. Zabpehely nagyon bejött.Vitamincsomag minden nap.folyadék 4 liter tiszta víz.Közérzet jó erőszint pont megfelel,ugy érzem a diétát jo összeállítom mert szinte csak ici pici éhségeim vannak amik inkább szénhidrát de szollócukor feltankolva minden táskába zsebbe. Jó ösztönzés a főnököm aki minden nap szívja a vérem …:DDDDD