Edzés előtt fél adag Hot Blood. Kitolta a fáradtságküszöböm az biztos.

1. Gyakorlat: Guggolás: 10 kg x 15 ism., 60 kg x 10 ism., 110 kg x 10 ism. ( bemelegítő sorozatok ) 120 kg x 8 ism., 120 kg x 8 ism., 120 kg x 8 ism., 120 kg x 8 ism., 80 kg x 10 ism. ( levezető sorozat )

2. Gyakorlat: Bolgár egylábas guggolás: 17,5 kg x 8 ism. x3

3. Gyakorlat: Merev lábas egylábas felhúzás : 12 kg x 8 im. x 3

4. Gyakorlat:Combfeszítő: ( egy lábbal) 45 kg x 8 ism., 45 kg x 8 ism., 45 kg x 8 ism.

5. Gyakorlat: Comhajlító : 80 kg x 8 ism. x 3 8 1 perces pihenőkkel, csak így volt növelhető az intenzitás )

6. Gyakorlat: Álló vádli: 180 kg x 13 ism., 185 kg x 8 ism., 180 kg x 8 ism., 180 kg x 8 ism.

Délután kirándulás, mely során a megtett távolság gyalog 7 km. Kardiónak beillett