Edzés előtt fél adag Hot-Blood

Hát: 1. Gyakorlat: Felhúzás: 60 kg x 10 ism., 120 kg x 10 ism. ( bemelegítő sor. ) 180 kg x 6 ism. x 5. 120 kg x 10 ism.  ( levezető sor. )

2. Gyakorlat: Széles lehúzás mellhez: 25 kg x 20 ism., 50 kg x 10 ism., 70 kg x 10 ism., ( bemelegítő sor. ) 95 x 6 ism. x 4. 70 kg x 10 ism. ( levezető sor )

3. Gyakorlat: Melltámaszos evezés: 130 kg x 6 ism. x4

4. Gyakorlat: Szűk lehúzás mellhez: 95 kg x 6 ism.x 4

5. Gyakorlat: Csigás evezés szűken : 100 kg x 6 ism. x 3

6. Gyakorlat: Merev karú letolás: 80 kg x 6 ism. x 3

35 perc kardió, kerékpár. Elfáradtam de jól esett. Alvásom viszont szar volt, vagy a koffein és az edzés okozta adrenalin, vagy mert tudtam, hogy a megszokottnál korábban 05:30kor kell kelnem. Pedig 21kor már ágyban voltam.