Edzés előtt fél adag Hot Blood.

1. Gyakorlat: Oldalemelés kézi súlyzóval, egy kézzel: 10 kg x 10 ism., 15 kg x 10 ism., 20 kg x 10 ism. Az első kettőt bemelegítő sorozatnak szántam, a 20 kg-s lett volna a munkasorozat, de azt vettem észre, hogy a jobb kezem furán emelem ki oldalra, valami nem volt jó a mozgásmintán. Visszább vettem a súlyt. 17,5 kg x 10 ism. ( ez sem az igazi ) 10 kg x 12 ism., 10 kg x 13 ism., 8 kg x 10 ism., 6 kg x 13 ism. Legközelebbi válledzésen előre fogom venni ezt az egyoldalas gyakorlatot, fel kell hozni a jobb vállamat. Kis súllyal, koncentráltan, lefárasztom a fő gyakorlat előtt.

2. Gyakorlat: Oldalemelés kézi súllyal ( két kézzel egyszerre ) 20 kg x 10 ism., 20 kg x 10 ism., 20 kg x 10 ism.. Érdekes, mert itt ki tudtam emelni normálisan, bár lehet a lendület miatt. Mindenesetre jó megoldásnak tűnik az előfáraasztás.

3. Gyakorlat: Oldalemelés csigán ( test előtt ): 20 kg x 10 ism, 20 kg x 10 ism., 20 kg x 10 ism.

4. Gyakorlat: Állig húzás: 60 kg x 10 ism., 60 kg x 10 ism., 60 kg x 10 ism.

5. Gyakorlat: hátsó váll: 14 kg x 10 x 3

6. Gyakorlat: Befele fordított bicepsz: 24 kg x 8 ism., 24 kg x 8 ism., 24 kg x 8 ism. ( mindegyik szaggatott sorozat )

7. Gyakorlat: Bicepsz egyenes rúddal: 45 kg x 8 ism., 45 kg x 7 ism., 45 kg x 8 ism. 30 kg x 10 ism. ( levezető )

40 perc kardió taposás.