Nagyon fáradtnak éreztem magam, mintha agyonvertek volna. Fél adag Hot Bloodot ittam meg edzés előtt és mintha kicseréltek volna. Feldob a koffein edzésre. Viszont véleményem szerint nap közben viszont pont az előző napokban bevitt adagoktól voltam fáradt.

1. Gyakorlat: Guggolás: 20 kg x 15 ism., 60 kg x 10 ism., 100 kg x 10 ism., 130 kg x 6 ism., 130 kg x 6 ism., 130 kg x 6 ism., 130 kg x 6 ism., 130 kg x 6 ism., 150 kg x 3 ism. 100 kg x 10 ism. ( levezető ) 150-nel bandázzsal meg övvel guggoltam. Nem guggoltam már ezzel 2-3 éve nagyon sokat segített, biztonságosabb volt, lehet beiktatom.

2. Gyakorlat: Egylábas bolgár guggolás: 28 kg x 6  ism.x 3

3. Gyakorlat: Merev egylábas felhúzás: 20 kg x 6 ism. x 3

4. Gyakorlat. combfeszítő: ( egylábas) 36 kg x 10 42 kg x 10 ism., 42 kg x 10 ism. ( mindegyik 1 perces pihenőkkel lábanként )

5. Gyakorlat: Combhajlító gép: 80 kg x 10 ism., 80 kg x 10 ism., 80 kg x 9 ism. 40 mp pihenőkkel.

6. Gyakorlat: álló vádli : 190 kg x 10 ism., 190 kg x 9 ism., 190 kg x 8 ism., 190 kg x 8 ism., 140 kg x 10 ism. ( levezető )

7. Gyakorlat: ülő vádli: 45 kg x 10 ism. x 3

35 perc kardió szobakerékpár.