Egész napi kcal 3647, 382g szénhidrát, 179g fehérje, 155g zsír

Sérülés volt edzésen… alapból hát és bico lett volna de kb edzés felén összecsíptem az ujjam a súlyzó visszarakásakor a tárolóval.. nagyon elfáradt a kezem és nem bírtam tartani jól a súlyzót és a felső részét nem raktam jól be és lecsúszott.

Reggelire 3 nagy tojás, 100g kenyérrel és egy banánnal +4 dl tejeskávé és egy fehérje.

Ebédre Pitában volt darált marha. ugyan az az adag mint tegnap, mellé volt egy fehérje majd később test miatt kipróbáltam amit régen használtam edzés előtt. 250g görögjoghurt és egy alma.. nagyon finom volt.

Edzés után volt egy szokásos 800 kalóriás cement.(zab, banán, erdeigyümölcs, 2 kanál nutella, fehérje és tej.)

Vacsira ugyan akkora adag pita volt mint ebédre, 60g darált marha,tejföl 30g. 430kcal , 43g, 22g, 17g

Nasi: mama erősködött, hogy egyek a csokinyusziból… pont miután megettem a felét láttam a videót, amit küldtetek, hogy ne engedjünk a csábításnak húsvét miatt… :DDD Inkább nem mondok rá semmit. Bár úgy is most tömegelés a cél, belefért.. 😛

zabkeksz 4 darab volt.