A héten lesz a 2. fotózás, szombati napon, így úgy terveztem meg az edzésemet, hogy a heti 5 súlyzó lemenjen péntekig, szóval nem lesz köztük pihenő.

1. Gyakorlat: Fekvenyomás Smith keretben: 20 kg x 20 ism., 80 kg x 10 ism. ( bemelegítő sor ) 105 kg x 8 ism., 105 kg x 8 ism., 105 kg x 8 ism. 105 kg x 8 ism. 80 kg x 10 ism. ( levezető sor )

2. Gyakorlat: fekvenyomás kézi súllyal ferde padon: 45 kg x 8 ism., 45 kg x 8 ism., 45 kg x 8 ism.

3. Gyakorlat: fekvenyomás gépen: 160 kg x 8 ism., 160 kg x 8 ism., 160 kg x 8 ism. ( utolsó szaggatott sorozat )

4. Gyakorlat: Tárogatás géppel: 85 kg x 8 ism., 85 kg x 8 ism. 85 kg x 8 ism.

5. Gyakorlat: Homlokra engedés: 45 kg x 8ism., 45 kg x 8 ism., 45 kg x 8 ism.

6. Gyakorlat: Szűk letolás csigán 105 kg x 8 ism,., 105 kg x 8 ism., 105 kg x 8 ism. 70 kg x 10 ism. ( levezető )

35 perc szobakerékpár.

Előző napon meccsen meghúzódhatott a szalagom a bal térdemben. Amikor mélyen leguggolok, feszül, valamint ha teljesen ki van nyújtva akkor is. Lábazásnál figyelnem kell, kardiót csak kerékpárt fogok csinálni íyg a héten, taposás nem tenne neki jót.