Reggeli: zabpehely (50 g), fehérjeturmix /31 g CH, 22 g fehérje
Tízórai: alma (1 db) + mandula (10 db) /11 g CH
Ebéd: csirkemell (120 g) , kuszkusz (40 g), párolt brokkoli/karfiol (150 g) /29 g CH, 24 g fehérje
Uzsonna: csirkemell (80 g) , kuszkusz (40 g), párolt brokkoli/karfiol (150 g) /29 g CH, 16 g fehérje
Vacsora: túró (140 g), mandula (10g), joghurt (1 pohár) /9 g CH, 19 g fehérje

Edzés után: fehérjeturmix /22 g fehérje

CH ~ 109 g
Fehérje ~ 103 g

Edzés: váll, tricepsz, has
Váll: 
– szuperszett: 3 x Military (16×12,12,12), 3 x oldalemelés (5×15,15,15)
– szuperszett: 3 x 1 kezes nyomás (8×16,16,16), 3 x scott ny (5×10,10,10), 3 x hátsóváll (5×10,10,10)
Tricepsz:
– szuperszett: 3 x rúd csiga (21×18,18,16), 3 x lórugás (5×12,12,12)
– 3 x homloktricepsz (16×14,14,14)
Has:
5 perces hasprogram

Megjegyzés: hotblood hardcore brutál (edzés előtt és közben, az ajánlás alapján szedve)