Reggeli: tofu (80 g), tojásrántotta (1 db), paradicsom (120 g), purpur (60 g) /18 g CH 17 g fehérje
Tízórai: fehérjeturmix /22 g fehérje
Ebéd: csirkemell (155g), bulgur (40 g), padlizsán/cukkini (150 g), kókuszzsír /7 g CH, 31 g fehérje
Uzsonna: zabpehely (50 g), fehérje, víz /27 g CH, 31 g fehérje
Vacsora: alaszkai tőkehalfilé (100 g), vegyes zöldség (200 g) /10 g CH, 18 g fehérje

Edzés után (tízórai): fehérjeturmix /22 g fehérje

CH ~ 62 g
Fehérje ~ 119 g

Edzés: mell (ny), bicepsz, has
Mell (ny): 
– 5 x fekvenyomás (35×20, 55×16, 65×14,12,12)
– 4x fekvenyomás + (35×15,12,12,12)
– 4x áthúzás (15×12,12,12,12)
Bicepsz:
– szuperszett: 4 x franciarúd (16×18,18,16,16), 4 x kalapács váltott kézzel (8 x 24,22,18,16)
Has:
5 perces hasprogram + törzsemelések

Megjegyzés: a fehérjepor még mindig finom és a hot blood is beváltja az ígéreteket