Reggeli:
Tízórai: joghurt (105 g), mandula (6 szem), zabpehely (50 g) /9 g CH, 35 g fehérje
Ebéd: darált pulyka (125 g), brokkoli (112 g), basmati rizs (50 g) /38 g CH, 33 g fehérje
Uzsonna: darált pulyka (125 g), brokkoli (112 g), basmati rizs (50 g) /38 g CH, 33 g fehérje
Vacsora: pulykamell fasírt (2 db), purpur (70 g), kali.pap. (30 g), uborka (70 g), turmix (fehérje, ch) /50 g CH, 35 g fehérje

Edzés után: fehérjeturmix /22 g fehérje

CH ~ 135 g
Fehérje ~ 158 g

Edzés: hát, tricepsz, has
Hát:
–  5x felhúzás (40×20,80×14,14,14,12)
– szuperszett: 3x döntött törzsű evezés rúd 45fokos (40×14,14,12), 3x lehúzás csiga széles (22×14,14,12)
– szuperszett: 3x lehúzás szűken fordított fogás csiga (22×12,12,12), 3x fűrész 1kezessel (10×10,10,10)
Tricepsz:
– szuperszett: 4x tolódzkodás (20,18,16,14), 4x csiga kötél (22×14,12,10,8)
Has:
5 perces hasprogram

Megjegyzés: feltűnt hogy ferde a tartásom, kell valami torna rá, hogy ne legyen béna a fotón