Reggeli: zabpehely (60 g), tojásrántotta (3 db), retek, paprika /38 g CH, 30 g fehérje
Tízórai: sovány túró (110 g), joghurt (100 g), mandula (12 g), fehérjeturmix /10 g CH, 43 g fehérje
Ebéd: csirkemell (120 g), tofu (50 g), vörösrizs/vadrizs (50 g), párolt zöldségek (95 g) /38 g CH, 37 g fehérje
Uzsonna: csirkemell (120 g), kuszkusz (50 g), párolt zöldség (150 g) /36 g CH, 35 g fehérje
Vacsora: garnélarák (100 g), zöldségmix /20 g fehérje

Edzés után: fehérjeturmix /22 g fehérje

CH ~ 122 g
Fehérje ~ 187 g

Edzés: mell (ny), bicepsz, has
Mell (ny): 
– 6 x fekvenyomás (35×22, 45x 20, 55×18,16, 65×14,12)
– 4x fekvenyomás + (1 kezes) (15×16,16,16,16)
– 4x áthúzás (15×16,14,14,14)
Bicepsz:
– szuperszett: 4x franciarúd (21×16,14,12,10), 4x kalapács váltott kézzel (jobbra pluszok) (12×18,16,12,12)
Has:
5 perces hasprogram + törzsemelések

Megjegyzés: sajnos nem dob meg annyira a hot blood mint az első nap, de lehet fejben nem vagyok ott eléggé, ezen még fejleszteni kell