Picit fura érzés volt úgy edzeni, hogy nem tudja az ember, hogy versenyben van-e még, vagy sem, de igazából a célok és a dedikáció szempontjából lényegtelen, mert tudjuk, hogy milyen formát szeretnénk elérni a 16. hét végére, és nem szabad megállni.

A terv az, hogy picit változtatok a gyakorlatok végzésén, hogy ne adoptálódjon annyira könnyen a szervezet. Most a héten kitartásra edzek inkább (15-ös ismétlésekig) picit más gyakorlatokat is bevetve, aztán jövő héten megpróbálok erőben felmenni, emelni a súlyokat annyira, hogy max 6-os sorozatok menjenek. (rep ranges + preiodization).

Ennek fenyeben a mai edzes igy telt:

Szeles es szuk huzodszkodas 4×15
Szeles evezes geppel 8 per kar, aztan 15 paros karral. Ez 4x
Szuk evezes geppel 4×15 (minden 5-nel 5 mp-re megallva a behuzott fazisban)
Hatso delta tarogato geppel – 4×15
Lehuzas szeles ruddal 4×15
Athuzas szeles ruddal 4×15

Igazi “endurance” fejleszto edzes volt. Nagyon elveztem, vegig ereztem minden hatizmot. (alacsonyabb sulyokkal nalam amugy is ez van, valoszinuleg ilyenkor jobban tudok tudatos izmommozgasra koncentralni) Sok motivaciot adott!