Heti két pihenőnapot osztottam be magamnak,2-1 és 3-1 beosztásban.Hogyha nagyon érzem az erőt magamban,akkor lehet csúsztatni fogok,de egyelőre így lesz. Legalább olyan fontos a pihenőnap,mint az étkezés és az edzés összehangolása.

2 napot be mertem iktatni,főleg úgy,hogy nem teljesen pihenő nap,mivel hobbi szinten járok táncolni.A vírushelyzet miatt csak szorgalmi órák vannak break táncból,ami annyit jelent,hogy 2-3 fő 1 óra hosszára bemehet,de nem kötelező. Én természetesen nem szerettem volna kimaradni,szóval volt egy órás break,amit egy jó kardiónak is betudhatok.Szükségem van erre az Én időre és kikapcsolódásra,de ha úgy érzem,hogy a megatesztes felkészülésemet vagy energiáimat hátráltatja nem fogok bemenni. 🙂

Egy pszichésen mély dolgot vettem észre magamon. Amikor otthon tartózkodtam a megatesztes szett volt eddig mindig rajtam…nem tudatosan. De mostmár tudatossá vált,mert ez a tesztelés és fejlődés,ahogy az egészséges életmód is megkívánja a non-stop odafigyelést és ha otthon vagyok és mondjuk nem alszom,akkor hordom a szettet,hogy ne “csak” edzésen érezzem magam versenyzőnek,hanem minden percben és maximális odafigyeléssel teljen ez az idő,amíg a női mezőnyben bent vagyok. Ezzel a drukk érzéssel a szett felruház engem és imádom. 😀