Bevezetés

A fotózáson szombaton vettem részt, ezért a felkészülést vasárnaptól számolom. Az első naptól kezdve eddig napi egy súlyzós, itthoni edzésem volt, amit egykezes súlyzókkal és egy kétkezes rúddal tudtam megoldani, amit összesen 60kg-ig tudok felpakolni. Ehhez kellett kölcsönkérnem eszközöket, de szerencsére segítőkészek voltak az emberek a környezetemben.

Az edzések

Eredetileg amikor bezártak a konditermek 3 napra osztottam az edzéseket a “toló-húzó-láb” felosztásban, de eddig kedv szerint végeztem az edzéseket és a gyakorlatokat.

Mivel a lábedzéseknél nem éreztem azt, hogy ez a terhelés elég lenne, ezért maradok ebben a felosztásban, de a lábedzéseket szeretném megduplázni, így a jelenlegi terv szerint minden második edzésem lábedzés lesz.

A mai napon a “húzó” gyakorlatok voltak aktuálisak:

A hátizmoknál magas ismétlésszámmal igyekeztem kiváltani a nagy súlyokat, a kisebb izomcsoportoknál pedig próbáltam viszonylag nagyobb súlyokkal dolgozni.

Étkezések

Vasárnap szeretném megnézni, hogy milyen irányba kezdek ezzel változni ha sikerül, és az alapján változtatni a mennyiségeken, ha szükséges.

Táplálékkiegészítők

100% Whey Protein Professional:

Már a teszt előtt is ezt a fehérjét használtam, de eddig csak edzések után, amit most kiegészítettem egy plusz adaggal, rögtön ébredés utánra.

Multi-pro Plus:

Mindig is bajban voltam a vitaminokkal, mert sokszor elfelejtettem bevenni. Most ez a termék nagyon nagy segítség ebben, hogy nem kell rajta gondolkozni, hanem csak első étkezés után elhasználni egy tasakot az útmutató szerint.

Hotblood Hardcore:

Valószínűleg sokan, így én is erre a termékre voltam legjobban kíváncsi. Az első két napban az edés előtti 2 adagolókanalas megoldással próbálkoztam, ami nekem egy kicsit erősnek tűnt. Az elmúlt 3 napban már csak egy adagolókanállal ittam edzés előtt és így nagyon jónak éreztem. A Hotblood a kedvenc edzés előtti formuláim közé tartozik, de ez az új termék eddig jobbnak tűnik, és ez már ízre is nagyon jó.