Megérkezett a fehérjém, és végre volt időm zabkekszet sütni, amibe természetesen fehérje is került. Kifejezetten finom és laktató lett. Azt ettem 1. és 4. étkezésre elosztva. A harmadik étkezést szeretném kiemelni a “diétabiztos kamu pad thait”. Mikor belevágtam az egészbe, sok alternatívát kerestem, amik a mindennapos kedvenceimet helyettesíteni tudják. Az egyik ilyen lett a tonhalas kamu pad thai, sok zöldséggel, rizstésztával, mindenféle ízfokozó mentesen. A második étkezés alma volt, míg az ötödik – a vacsora – abonet, két szelet mozzarella és zöldségek. Egy kis maréknyi mogyoróval. Az étkezésemet át kellett állítani 1700 kcal-ra, mert az 1800 a hét elején soknak bizonyult. Még így is sajnos határán mozgok, nem gondoltam, hogy leírom, de nehéz ennyit ennem. 😀

Edzés előtt féladag Hot Bloodot ittam. Egy hatalmas láb- és popsiedzést toltam. Imádtam. Bár tény, hogy vasárnap az ágyból nem tudtam kikelni, természetesen has ment levezetésnek. A Hot Blood most annyira ütött, hogy bő egy óráig olyan voltam, mint egy felhúzott kisegér. 😀 

A lábedzés feladatai: guggolás 4*20 darab nagy terpeszben, szalaggal oldal emelések 4*20 mindkét lábra, majd vádli erősítés guggolásban gyors sarokemelések 4*20 darab. Ezután háton fekve tárogatások és csípőemelések. Végül fenékre hason fekve lábemelések. Minden looppal és szalaggal is kiegészítve. Jelenleg lábsúly beszerzés alatt állok.