Előzetes infók:

A covid miatt  volt egy 4 hónapos kihagyásom a jelentkezésem napjáig. Utána optimistán gondolkodva volt egy másfél hetes átmozgatós teljes testes edzésem volt az első fotózásig (utólag visszagondolva nem kellett volna mert itt is volt fejlődés). Aztán megkaptuk az első csomagot és ezután az edzésemet is átterveztem szétbontottam heti 5-re. Az edzésemet a covid helyzethez igazítottam: szabadtéri saját testsúlyos, legjobb barátom (ő is be lett válogatva) otthoni gépeivel megoldva vagy amit a helyzet engedett ezekben a hetekben. Mivel két műszakos munkarendben dolgozom így a táplálkozásomat is hozzá kellet igazítanom.

Edzés:

Szóval heti 5 edzésem van tervben: váll, láb, mell-bicepsz, hát-tricepsz és az ötödik megint láb mert nekem el van maradva a felső testemhez képest.

Táplálkozás:

A fotózás napján mért test súlyomhoz képest lőttem be a napi tápanyag szükségletemet ez majdnem 76 kiló volt. Ehhez számoltam ki először a napi min 2g fehérje és 3-5g szénhidrát/testsúly kg. Mivel a munkám eléggé pörgős. Zsírokra is odafigyeltem hogy egyek a nap folyamán  eleget. A folyadékfogyasztást is belőttem 20kg/literre szóval 4 litert megiszok egy nap biztosan. A szénhidrát fogyasztásnál odafigyeltem hogy a “jó” szénhidrátokat egyek és ha az gyors vagy lassú akkor azt mikor. Zsíroknál is próbáltam az egészséges zsírokat előnyben részesíteni.