Mai napra hátazás volt tervben. Gumiszalagokkal edzettem meg, úgy láttam, ez most hatásosabb lesz mint az egykezes súlyzóim, mert ezzel nagyobb ellenállást kapok.
Az edzésem így lett:
– Fűrész x5 kör
– Evezés x5 kör
– Merev karos lehúzás fentről x5 kör
– Merev hátas hashoz húzás állva x5 kör
Hiányzik belőle legalább két féle húzódzkodás, sajnos azt itthon nem tudtam megoldani. Ha elmegyek majd egy szabadtéri kondiparkba, akkor bepótolom. Este volt még kedvem edzeni, ezért beiktattam egy VR-os boxedzést, kb 45 percre sikeredett.

Napi étkezésem:
– reggeli: 100 gramm zabpehely, egy nagy szem mandarin és egy adag 100% wpp
– ebéd előtt ment le az edzés, közvetlenül utána fehérje 
– ebéd: gyümölcsleves, 20 deka lecsós csirkemell és 100 gramm teljeskiörlésű tészta
– uzsonna: 100 gramm tökmag és 90 gramm mentes zabszelet
– vacsora: csirkeszárny és zsírszegény sült disznóhús + 60 gramm risz + 35 gramm teljeskiörlésű korpovit keksz