Mai napra mellezás volt tervben. Szeretem hétvégére hagyni a nagyobb izomcsoportokat, mert akkor több időm van az edzésre és enerigkusabb is vagyok. 
– Fekvenyomás egykezes súlyzókkal x5 kör
– Fej felett áthúzás egykezes súlyzóval x5 kör
– Tolódzkodás x5 kör
– Kétféle fekvőtámasz variácó szuperszettben x5 kör
– Tárogatás fekve egykezes súlyzókkal x5 kör

Napi étkezésem:
– reggeli: 100 gramm zabpehely, egy nagy szem mandarin és egy adag 100% wpp
– ebéd előtt ment le az edzés, közvetlenül utána fehérje és 70 gramm gumicukor
– ebéd: húsleves csirkemellel és házikészítésű teljeskiörlésű túróspogácsa
– uzsonna: pogi és 50 gramm marhasonka + egy főtt tojás
– vacsora: 15 deka gombáscsirkemell 2 darab pogival

Bevallom, a mai nap volt csalás is: a családdal este borozgattunk, kicsit több lecsúszott mint terveztem, illetve rágcsálnivaló (mogyoró, vaniliás karika) is sajnos a kezembe került. Ezért extra kardió lesz a bűnhödés..