Amíg volt terem. :P:D Addig a kedvenc napom mindig a hát volt. Kicsit sok dologgal foglalkozom egyszerre és akartam, hogy a rutin megmaradjon, így h(étfő) lett a h(át), k(edd) a k(ar). Bár tegnap nagyobb erőt éreztem egy karozásra, de végül maradtam a tervnél és hát következett. 

Gyakorlatok: mellhez húzás széles fogással 4*20 db, nyakhoz húzás 4*20 db, fűrész 4*20 db jobb kézzel és 4*20 db bal kézzel, evezés 4*20 db, letolás két karral. 

Illetve hasgyakorlat a szokásos kör emelt mennyiséggel: 55 mp alkar támasz plank, 55 db hasprés, 25 oldalazós hinta, 25-25 térdhúzás és ráfordulás, 30 előre nyújtás térddel, 30 zsugor lebegő, 55 mp nyújtott kartámasz plank

Az étkezés szinte már hagyomány. 🙂 Reggeli fehérjés zabkása erdei málnával, majd alma. Ebéd rakott kelbimbó light verzió, sok rizzsel, csirkével. Uzsonna egy magvas szelet volt, ami bár kalóriában kiütötte a generátort, nekem csodásan esett és végül vacsorára szintén rakott kelbimbóból, már egy jóval kisebb adag. 

Tápkiegek közül továbbra is a növényi fehérjét fogyasztom (többet váltva), illetve edzés előtt most BCAA-t teszteltem Hot Blood helyett, BCAA Xpresst fogyasztottam ajánlás után. Multi Prot pedig reggel.