A héten már nem átmozgató edzések voltak, Hétfőn bele is vágtam a közepébe.4 gyakorlat izomcsoportonként  4 sorozat 10-12 ismétlés  . FOGYTAM 110Kg a jelenlegi súlyom, szemmel láthatóan ” formásabb” vagyok. Feszül mindenem ,nagyon jó érzés. (Walk Like A Badass)

Hétfő Mell – Tricepsz : Parádés nap volt, FEKVENYOMÁS az első két sorozat rendesen ment 60majd 70kg-val( kicsit kevésnek is tűnt) majd  felpakoltam büszkén a  80kg – ot természetesen a megfelelő bemelegítés után, gondoltam az utolsó 2 sorozat simán menni fog , hát nyilván rajtam marad a súly, szerencsétlen módon valahogy leszenvedtem magamról. ( hála az égnek senki nem látta vagy nem akarta látni)

Kedd Hát – Bicepsz: ment minden flottul 4gyakorlat izomcsoportonként, itt amit itt ki emelnék az a húzódzkodás elég nehéz visszaszokni ,régebben nagyon jól ment most 3db-5db nyomorult rángatós valamit sikerült négyszer összehozni.

Szerda Szolinap Pihenés

Csütörtök Váll-Hátsóváll : Tolódzkodás imádom tegnap kitaláltam a tutit hogy minden edzés végén kivéve lábnap ( már ha lesz olyan 😀 ) fogok tolódzkodni alap gyakorlatnak tartom ami nagyon jól formál ( olyam mint a fekvőtámasz)

Péntek : LÁBNAP Comb-Vádli Hasazás:  a világon a legjobban utálom a lábnapot és a hasazást , de ma lesz a nagy nap ( a havi 1 lábzás napja :D:D) viccet félre téve Péntek fix lábnap lesz.

Ezúton szeretném megköszönni BALLA GÁBOR barátomnak a profi étrendet amit összerakott nekem, hatalmas segítség, a gramm méregetéssel még hadilábon állok de az étrendet szépen tartom. Hétvégén 1 kardiót tervezek Szombat vagy Vasárnap egy futást.  Ez volt a  2. hét jövő héten mégnagyobb fokozatra kapcsolunk….