Mivel később kaptam meg kicsivel a naplót, ezért úgy gondolom érdemes leírnom az e heti történéseket és edzéseket. Szerintem nem maradhat ki ennek a pár napnak a leírása az első fotózás után.

Szombaton voltam Budapesten, a BioTech központban a fotózáson, ami nagyon király volt! Újabb löketet adott a versenyző társaimmal, a “bajnokokkal” és a Megateszt csapatával való találkozás! Úgy gondolom, hogy sikerült jól pózolnom,de még van gyakorolni valóm. Az új Hot Blood Hardcore segítségével, ahogyan Bunny is mondta, sikerült jobban oda fókuszálnom és szebben beállni a pózokba! Személy szerint nekem nagyon bejött ez az új formula, mivel jó íze és még kiválóbb hatása is van!(Ezt még fogom említeni a naplóm írása során, miket tapasztaltam edzés és egyéb tevékenységek közben.) A csomagnak nagyon örültem, amit ott kaptunk és konkrétan megtisztelve érzem magam, hogy kipróbálhatom a nagy többség előtt a még ki nem adott újdonságot! Amikor haza mentem, a családom nagy kíváncsisággal faggatott az eseményekről, én pedig boldogan válaszoltam és meséltem. A hétvégén nem kardióztam és nem edzettem, mivel keményen edzettem, már az előtte fotó készítésére. A jelentkezési fotótól számított 6 hét alatt sikerült 13,5 kg-t fogynom, aminek nagyon is örültem. Ennyit ,ilyen rövid idő alatt még sosem fogytam, mióta edzek: Ebből is látszik, hogy a MEGATESZT mennyi motivációt adott, ebben az időszakban! Hosszú hétvége alkalmából a családommal töltöttem ezt a 2 napot, viszont nincs megállás, mert én március 15-én is ott voltam a teremben, mint Petőfi a Pilvaxban. 🙂

A hétfőre rátérve, MELLNAP következett! Egész hétvégén alig vártam már, hogy kipróbálhassam edzés közben is az új HotBlood-ot. Nem csalódtam! Végig az edzés alatt még jobban tudtam fókuszálni, mint eddig, viszont nem ütött meg annyira a koffein, ami pozitívum. Jól össze lett rakva! Egykezesekkel nyomtam fekve, 30 fokos padon nyomtam fekve, ezután jött a tárogatás és a szűk nyomás, szintén egykezesekkel. Utolsó gyakorlatként “Áthúzást”, azaz Pull Over-t csináltam, amit azért szeretek a mell edzések végén csinálni, mert jól lenyújtja az izmot és olyan melle lesz tőle az embernek, mint egy Muraközi lónak! 🙂 Természetesen még jött a kiegészítő gyakorlat, ami has volt. Has prést és kapaszkodva lábemelést csináltam, ami jól megdolgoztatta. Végül, pedig kardióval zártam az edzést, ami futópadon, “hegymenet” formájában valósult meg. 40 percet meneteltem, jól megizzasztott, de felfrissülve éreztem magam utána. Megittam a csokis ízesítésű, újonnan kapott 100% Whey Proteinem 30 grammját, mivel kerekké vált a mellnap!

Kedden mindig a kedvenc izomcsoportomat edzem, ugyanis LÁBNAP van!!! Viszont a lábedzésen kívül még másról is írok előtte. Napi 3 kardiót szoktam csinálni a mostani diétámban, ami a következőkből áll. Első az éhgyomros reggeli hegymenet felkelés után, amit fél óráig csinálok és közben BCAA-t iszok. A második délben van, 12 perc egyhuzamban futás 8-as fokozaton. Természetesen a kardiók után étkezem is, amiről később írok. A harmadik kardió pedig edzés után van. Személyes kedvencem a lépcsőzés, de szoktam még ellipszisen, futópadon és taposó gépen is kardiózni! Inkább felosztom a kardióim, nehogy elkezdjen a szervezetem katabolizálni! A kardióim ismertetése után, térjünk rá az étkezéseimre. Reggelinek 3 tojást csináltam meg rántva egy pici sóval, ami után beszedtem a Multi Pro Vitaminjaimat, ezen kívül kollagént és ízület védőt is szoktam szedni reggelente! Az ebédem 200 g csirkemellből és 50 g rizsből állt, ugyanúgy, mint az edzés utáni étlezésem is. Végül a lényeg, A LÁB edzés. Megittam a HotBlood-omat és elkészítettem a BCAA-mat az edzésre. Alapos bemelegítés után neki is láttam. Comb feszítő és hajlító szettel kezdtem, aztán merev lábas hajlítóztam , ami után mentem guggolni. Ezen a héten úgy döntöttem, hogy keretben végzem a gyakorlatot, mivel már régebben edzettem keretben. A fő gyakorlat után lábtolóztam és egy kemény kitöréssel zártam a kedvenc napom. Mindegyik gyakorlatot 12-es ismétlés számmal és 4 körben edzettem, kivéve a kitörést. Ugyanis ezt a gyakorlatot hosszban szoktam mérni, így számolva 3 kört(1 kör=oda-vissza hossz a terem leghosszabb részén) csináltam francia rúddal, + 5-5 kg-val és +10-10 kg-val. Az utolsó kör után egyből még egy kört csináltam súly nélkül, ami mondhatóan botladozós volt. Kiegészítő gyakorlatnak, ezen a napon is hasat csináltam! Edzés végén  megittam a fehérjémet és haza mentem utolsóként a teremből, mint mindig.

A szerda nekem “pihenő”  nap szokott lenni, mivel nem végzek súlyzós edzést, ezeken a napokon. A szokásos kardióimat elvégeztem, a szokásos étkezéseimmel együtt! Az óráimról nem írtam még, viszont tudni kell rólam, hogy tanuló  vagyok és online oktatásban tanulok a vírus helyzet miatt, amit nem nagyon szeretek.Nincs gyakorlatunk a suliban megtartva, ami fontos részét jelenti a szakomnak számomra. Tehát meg voltak tartva az óráim délelőtt és a nap többi részében, amikor nem kardióztam, akkor beadandókat és házi feladatokat csináltam, nem említve a másnapi dogákra és felelésre készülést.

Bejegyzésem utolsó részéhez érve a mai napomat, a csütörtököt fogom leírni. A mai nap HÁT következett! Reggel megvolt az éhgyomros kardióm, ami után nem reggeliztem, hanem ebédhez csatoltam ezt az adagot. 7 órám volt ma, írtunk egy dogát műszaki számításokból és matekból feleltünk. Délben megettem az adagomat, ami 3 tojás, 200 g csirke mell és 50g rizs volt. A 7. óra után buszra ültem és a terem felé vettem az irányt. TeHÁT hátnap volt ma! Megittam a pörgetőm és nekiláttam az edzésnek. Padon ülve szűk és széles fogással szetteztem, szűkön húztam csigán fej fölül, aztán szélesen is, végül pedig derékhez húztam széles rúddal csigán. Háthoz mindig vádlit szoktam csinálni kiegészítő gyakorlatként. Álló vádli gépen edzettem 3×12-t saját testsúlyos pumpálással szettben. A mai hát utáni kardiómra kifejezetten büszke vagyok, ugyanis egy órát lépcsőztem, amivel 1550 kalóriát égettem! Ez saját “rekord” a kardióimban!! Nagyon örültem az eredményemnek és tudtam, hogy ezzel is közelebb vagyok a következő fordulóra bejutáshoz! Edzés után haza vezettem és most pótolom a kimaradt napokat. 🙂 A Laptopom kikapcsolása után lefürdök és lefekszem, mivel nagyon fontos a pihenés és a regeneráció. Holnap este újra jelentkezem!

A nap mondata: “A fájdalom pillanatnyi, a büszkeség örök!”