Számomra eddig is megvolt tervezve előre az étrendem, így drasztikus változtatásokra nem volt szükség. A fő változás a szénhidrát mennyiség növelése, mivel a célom izomtömeg felszedése. Eddig 220 gramm körüli Ch értéken mozogtam, most átálltam 320 grammra. A fő szénhidrátforrásom számomra a rizs és a zab, de természetesen szeretek változatos is lenni így maradhat el a quinoa, köles, teljes kiőrlésű tortilla lap. 

Egy példanap az étrendemből:

  1. Étkezés: 2db egész tojás + 3 tojás fehérjéje + zöldség ( általában kígyóuborka, kaliforniai paprika)+  100 g zab + 100% Whey Protein Proffesional 30gramm
  2. Étkezés(edzés előtti): 70 g basmati rizs (száraz mérés természetesen) + 100 g csirkemell + 100 g spenótlevél (fagyasztott)
  3. Étkezés(edzés utáni turmix): 60 g zab+ 1db banán + 100% Whey Protein Proffesional
  4. Étkezés: 70 g basmati rizs  + 100 g csirkemell + 100 g spenótlevél (fagyasztott)
  5. Étkezés: 60 g basmati rizs + 100 g hekkfilé + 150 g vegyes zöldség mix (fagyasztott) 
  6. Étkezés: 100 g tonhalfilé + 100 g kígyóuborka