Hétfő,

Az edzésem reggel kellett megtennem, mert 11 órától dolgoztam. Ébredés után fél órával megettem a reggeli fehérjés zabkásám egy részét, hogy mégse üres gyomorral menjek el súlyokat emelni. Ez után egy fél órával megittam egy fél adag Hot Bloodot, nem éreztem magam különösebben fáradtnak, de tudom magamról, hogy a reggeli edzések mindig nehézkesek számomra. Hát, váll és has edzése volt a terítéken reggelre. Különösebb problémák nélkül lement az edzés, ahhoz képest mennyire szenvedni szoktam ilyen esetekben. Súlyzós edzés után, 15 perc aerobbal vezettem le az edzést. Munka előtt befejeztem a zabkásám, a Multi pakkal karöltve. Tusolás és munka volt a nap további része este 11 óráig, majd pihenés.

Kedd,

A forgatókönyv hasonló volt a hétfőihez, annyi különbséggel, hogy kar edzés volt reggel. Szuperszettekben edzettem, tricepsz bicepszet felváltva. Pörgős volt, reggelhez képest jó erőben éreztem magam. A megszokott mennyiségnél sikerült többet is kipréselni magamból, míg úgy éreztem, a karom már csak dísznek van a helyén. 20 perc taposással koronáztam meg a jó edzést. Ezt követően hasonlóképp munka következett 11-23 óráig, pörgős volt, az órám adatai szerint közel 50 emeletet és 8km-t tettem meg. Estére kellőképp elfáradva egy hatalmas alvás volt már hátra.

Szerda,

Pihenő nap volt munkában, miután kialudtam magam, itthoni teendők elvégzésre következett. Reggeli, rendrakás, majd a szakdolgozatom írtam kora délutánig. Ezek után rövid látogatás a családnál, nagyszüleimnél, majd egy lábedzés volt következőben. Edzés előtt fél órával egy adag Hot Blood volt segítségemre, hogy a végsőkig préselhessem azokat a lábizmokat. Minden jól ment, az alapgyakorlatokban a megszokottnál jobban bírtam a terhelést, valamint a súlyokat is. 15 perc emelkedőn sétálással vezettem le az edzést, majd egy kiadós nyújtással, hogy ne úgy járjak 3 napig, mint akinek botok vannak a lába helyett.

Csütörtök,

Második pihenő napom volt a munkában, úgyszint a napom intézkedésekkel indítottam, biológiai ébredés után. Tatámnak segítettem a kert rendberakásában és előkészítésében. Ebéd után kis pihenés, majd mell edzés következett. Úgy éreztem, most csak azt van kedvem edzeni egyedül, ki akartam préselni mindent ami csak volt bennem aznap. Egy adag Hot Blood után meg is kezdődött a melegítés, mire az első gyakorlatomhoz a fekvenyomáshoz értem, teljesen átszellemülve feküdtem a padra. Jónak éreztem, bírtam az ismétléseket, a volument a szériákat. A megszokottnál bőven jobban és többet bírtam. A nap hátralevő részében tanulás, és kikapcsolódás követte a kemény edzést.

Péntek,

Újabb nap következett a munkában. A reggeli zabkása után elindultam utamra a terem felé, ahol hát és komplett váll valamint has edzést csináltam. A has gyakorlatokat pihenőidőkben csináltam a hét gyakorlatok között, ezzel aktívvá téve a pihenőket és pörgőssé az edzést, valamint időt spórolva. A váll része gyilkos volt, edzés végére a kezem is alig bírtam emelni. 15 perc taposással koronáztam meg az egészet. Hazaérve tusolás, a reggeli befejezése és munka következett 11-től. A péntek a legerősebb nap, rohanás volt, rengeteget mentünk, rohantunk. Este szinte csak beestem az ágyba.

Szombat- vasárnap,

Szombaton dolgoztam, vasárnap pedig regenerálódással, pihenéssel töltöttem. A hajtós hét után úgy éreztem, szükséges a két nap pihenő, több helyen volt még izomlázam, nem éreztem volna helyesnek túltolni magam. Fontosnak tartom a pihenést, néha többet ér, mint egy gyenge edzés. Vasárnap sétáltam egy órát a délután folyamán mikor jobb időre fordult az éghajlat, kellőképp felfrissített és kikapcsolt. Úgy éreztem újult erővel vághatok neki a következő hétnek, és csak a céljaim lebegtek a fejem előtt.