Hétfő,

Némi változtatás történt az étrendem, és az edzéstervemben, Kristó Endre “mentorom” jóvoltából. Megreformálta az edzéseim, a végzett gyakorlatokat úgy válogatta össze, hogy a lehető legtöbbet hozhassam ki magamból. Étkezés terén nem változott sokat a helyzet, sok zöldség, kellő mennyiségű szénhidrát, sovány húsok, halak. Egyek rendesen és edzek keményen amikor csak alkalmam van rá. Lényegretörő és egyszerű útbaigazítást kaptam tőle.

A hétfői napom sem indult másképp a többitől, megmaradt a jól bevált zabkása, fehérje, erdei gyümölcs mix kombó. A napom nagy része intézkedéssel telt, majd délután egy mell edzés volt terítéken. Előtte kb. fél órával legurítottam egy fél adag Hot Blood-ot, a mentális fókusz maximalizálásának érdekében. Pörgős edzés volt, 10-14-es ismétlésszámos tartományban, 1 maximum 1,5 perc pihenőkkel. Nagy váltás volt számomra, eddig sokkal jobban preferáltam a 2-3 perces pihenős nehezebb súlyos gyakorlatokat, de jól esett valami mást kipróbálni. Nehéz volt elsőre tartani a pihenőket, egyértelműen kisebb súlyokkal tudtam edzeni, mégis sokkal jobban elfáradtam mind testileg mint mentálisan. Mellezés után kis has edzés, valamint 15 perc kardióval zártam a napot.

Kedd,

A nap a munkáé volt, nem edzettem, csak kardió jelleggel amennyit rohangáltam a lépcsőházakban az emeletekre, valamint a 7-8 km sétálás. Aktív pihenőnapnak tökéletes volt.

Szerda,

Munka előtt edzettem reggel, ezért két nagy pohár víz és pár falat reggeli után egy Hot Bloodot hívtam segítségül, hogy átvészelhessem a reggeli gyengeség nyújtotta rossz érzést. Váll edzésem volt, ugyancsak inkább a magasabb ismétlésszám, kevesebb súly kevesebb pihenő jellemezte. Extrém mód kiégettem a vállam, kb. felemelni nem bírtam a karjaim edzés után. 15 perc taposással vezettem le az elmulaszthatatlan vállfájdalmakat.

Csütörtök,

Pihenőnap volt, aludtam is egy hatalmasat, szükségesnek éreztem. Napközben a teendőim végeztem, majd késő délután egy lábedzés volt a menü. Reggeltől kezdve készültem fejben, hogy talán ez lesz a legnehezebb, és nagyon fájni fog. Így is lett. De eszméletlen jó érzés volt a végére érni, hogy ezt is megtudtam csinálni. 15 perc emelkedőn való séta után alapos nyújtás és pihenés következett.

Péntek,

Szokásos pihenős nap volt, családozás, rohangálás, közöttük pedig egy erős hát edzés. Sosem éreztem még ilyen mértékű bedurranást a hátamban mint ekkor. Nagyon nehéz volt tartani az 1-1,5 perces pihenőket, de meg volt az eredménye, irtó jól esett feszegetni a határokat. Ennek végeztével 30 perc taposással koronáztam meg az edzést, időm is engedte, az energiám pedig kénytelen volt bírni.

Szombat, Vasárnap,

A szombati nap munkával telt, a vasárnap pedig pihenéssel. Kerek egy hét van a Megateszt második fordulójáig, egy utolsó heti hajrát nyomni kell, és mindent kipréselni amit csak lehet. Elég rosszkor jött ez a húsvét, imádom az itteni szezonális ételeket, de önfegyelmet tartva azért kibírható volt.