A hét utolsó edzésnapján a hátát dolgoztam meg ,illetve kapott még egy ingert a has és a vádli is 

A hát edzés így nézett ki :

Lehúzás széles fogással gépen ( befelé néző tenyérrel )4 sorozat 

Melltámaszos evezés (váltott kar + két kezes ) 4 sorozat 

Lehúzás 3 szöggel, 2 bemelegítő sorozat után 4 vetköző sorozat volt 

Behúzás térdelve csigáról + merev karos evezés kötelel 4 sorozat 

Hiperhajlitas 3 x 20

Vádli :

Ülő vádli 4 sorozat 

Álló vádli + ülös (,,gázpedál “) + statikus tartás 4 sorozat ,utolsó sorozatban egy lábakkal is megcsinálva 

Has :

Hasprés gépen 4 sorozat 

Gyertyából nyomás 4 sorozat 

Oldalt húzás 4 sorozat 

Az edzés végén pedig a szokásos hétvégi teljes testes lenyújtás ,hengerezés trigger point labdázás .

Vasárnap pedig a jól megérdemelt pihenő nap következik ,ami aktív pihenéssel ,kirándulással fog telni,hogy feltöltődve érkezek meg az utolsó hétre az első fotózás elött.