Sziasztok,

Gondoltam hagyok egy kis időt magamnak, hogy lássam magamon a változást és érdemi dolgokat tudjak írni a naplóba. Ennek most itt az ideje, eltelt 2 hét a tesztből.
Ezek mellett pedig elhatároztam, hogy mostantól rendszeresen vezetem a naplót is, ha tudom, akkor naponta.

74,7 kg-val mérlegeltem a tesztem, mai nap reggel a mérleg nyelve 77,1 kg-ig mászott fel. Teltebbnek, izmosabbnak érzem magam, látom a pozitív változást a testemen. Ez volt a cél, a tömegelés. Némi zsír is feljött, ahogy látom, de ez a vele járója. Összességében inkább elégedettebb vagyok a testem változásaival. Amit még lemértem, hogy másfél centit nőtt bicepszem (36,5 -> 38), ez pedig nagy megelégedést hozott. 😀 

Az evés: Amiket főleg fogyasztok: csirkemell, marha, zsírszegény disznúhús, túró, cottege cheese, sajtok, zabpehely, teljeskiörlésű tészták és rozskenyér, rizs, zöldségek, tökmag. A szénhidrát nagyrészét edzés után, a maradékot reggel és a délutáni étkezéssel viszem be (lehetőleg próbálok délelőtt edzeni, amikor időm engedi). A legnagyobb étkezés természetesen edzés után, ilyenkor jön a turmix és gyorsan felszívódó szénhidrátnak 70 gramm gumicukor is. Vacsorára főleg könnyebbeket, pl. túrót eszem, nassolásnak tökmagot (ebből nehéz sokat enni, mivel időigényes a törögetése ..sajnos azonban nehéz abbahagyni ha egyszer nekikezdesz egy zacskónak).

A táplálékkiegészítőkkel továbbra is elégedett vagyok. A hot blood tényleg felpörget, ég és föld összehasonlítani egy kávéval. Sőt, miután megiszom, nem csak az edzésig pörget, utána egész nap energikusabbnak érzem magam.
Fehérjét napi kétszer iszom edzés napokon: reggel és edzés után. Ízre és oldódásra kiváló.
A vitaminokat szedni először furcsa volt: egy marék vitamint kell lenyomnod a torkodon 😀 de hamar meg lehet szokni. Talán ennek örülök a legjobban a csomagból, mivel tudom, hogy egyrészt a rendszeres testmozgás miatt erősen igénybe van véve a szervezetem, ami támogatást igényel, másrészt ezekben a vírusos időkben is sokkal jobb a tudat, hogy bikaerősen megtámogatod az immunrendszered.

Az edzés jelenleg heti 6-szor megy, testrészekre felosztva. Az utóbbi két hétben főleg sajáttestsúlyos és gumiszalagos erősítés ment. Meglepő, hogy egy kis kreativitással milyen jól le lehet edzeni az összes testrészünket. Jelenleg egykezes súlyzók is a rendelkezésemre állnak.
Azt érzem, hogy a testem nem volt erre a mennyiségű edzésre felkészülve és sikerült is sokkolnom rendesen 🙂 de ezt pozitívan érzem, úgy látom, fejlődünk/fejlődgetünk. Az edézseimről a naplóban még írni fogok részletesen is.

Szóval egyenlőre ennyi két hét távlatból -> jó lesz ez 🙂