Mivel úgy éreztem, hogy valószínűleg a fogyás nem indult be kellő képpen, így csökkentettem a napi szénhidrát bevitelem 30 g-al illetve a rizst, édes burgonyára cseréltem.

Tehát: szénhidrát: 220 g, fehérje 200 g, zsír 40 g

Első étkezésemben annyi változás történt hogy kivettem belőle a banánt, minden más maradt.

napközben:

500 g csirkemell filé,650 g édesburgonya, +3 pritamin paprika

utolsó étkezés maradt ugyan az mint eddig, lefekvés előtt minimális éhséget érzek.

éhgyomoros kardio 40 percre emeltem 

kedd, szerda, péntek

közben egy adag bcaa

edzés utáni.maradt ugyan az 30 g malto, 30g tejsavó.

edzés előtt bemelegítő körzések, edzés végén nyújtások megvoltak.

súlyzós napok: hétfő , kedd,csütörtök, péntek, 

Hétfő:

Mell, oldalsó váll, tricepsz, láb

lényegi változás nem történt, súlyon még nem emeletem, edzés végén a guggolás jobban ment valamivel.

kedd: 

Hát, has, bicepsz, láb

Kombinációk ugyan azok maradtak, egy másik szuper szettet tettem bele: Hasprés gépen 25 kg-al, + hátsó váll gyakorlat gépen 33 kg-al 3×12, vállam 1. sorozatban is már éreztem, valószínűleg jó súlyt választottam.

csütörtök:

Láb:

lényegi változás csak. a súlyban volt, hack gépre tettem még fel, 70 helyett 80at, jobbnak éreztem mint előzőleg.

edzés végén most először sikerült egybe 39 ismétlés 50 kg-al, jó érzés volt, mondjuk megint alig bírtam fel.menni a lépcsőn de megérte.

péntek:

kar, váll

3 szuper szettet csináltam bicepsz, tricepszre.

1 szett : kar hajlítás kézi súlyzókkal 16 kg 3×12 váltott kézzel, majd fej fölé nyomás 20 kgal, 3×15

éreztem 2. sorozatban is már vérbőséget

jól lettek választva a súlyok, 

2. szett: karhajlítás fracia rúddal 20 kg( utolsó nehezebben ment, de legközelebb 25el is mehetne) egyenes rúddal letolás 3×15

3. szett csigás karhajlítás szűken, csigás ló rugás, 3×12

lórugásnál éreztem a vállam is kicsit, próbáltam lasabban végezni hogy jobban érezzem, lehet a test tartáson javítanom.kell legközelebb jobban bekell dőlnöm.

Vállból.nyomás gépen 20×2 kgal, 3×10, első kör bemelegítő súllyal 15 ismétlés 2×10.kgal.

3. sorozat nál elég nehezen ment ki az utolsó két ismétlés.

oldalra emelés géppel , 20 kg-al lasabb végre hajtással 3×12

elég jól bedurrant a vállam, elégnek éreztem főleg h előző nap hátsó vállat is edzettem.

Tovább csökkentem jövő héten egy kicsit a szénhidrát bevitelt, a kardión pedig emelni fogok, lábam nőtt szeeintem, derékról is ment megindult valami, V vonal kezd látványosabb lenni mint kiindulásnál