A szerdai mell (+1-2 kiegészítő gyakorlat) edzés nagy tanulsága, hogy az edzések előtti étkezésnek min. 2 órával az edzés előtt kell lennie, mivel a megemelt szénhidrát (basmati rizs) mennyiségnek még “hatása”van, ha hamarabb kezdem. Ezért fejben nem is voltam ott 100%-ig, bármennyire is próbáltam, a szokásos “izomérzetet” nem értem el. Ennek ellenére elfáradtam, kimerültem.

A Hot Bloood Hardcore-ra kezdek rákattanni, pedig “csak” fél adagokat iszok. Nem is “üt be” annyira, mint az első heti edzéseken, ezért átállok arra, hogy csak a nagy izomcsoportú edzések előtt fogyasztom.

Csütörtökön reggel éhgyomorra (egyelőre) 25 perc taposózás volt. Pénteken pedig hát edzés.

Étkezést illetően pénteken 400 g (nyersen mért) basmati rizs fogyott, ~ 300 g csirkemell és 200 g darált marha hús mellé 4 étkezésre elosztva. Mellé étkezésenként 1-1 marék spenót és madársalátával.

Csütörtökön, amikor nem volt súlyzós edzés, csak 300 g quinoa-t fogyasztottam szénhidrátforrásként. (Szénhidráttartalma is kevesebb, mint a basmati rizsé.)  A hús és zöldség mennyiség hasonló minden nap.