Szombat:

Éhgyomorra intervall árnyék box 30 perc

1. étkezés:

50g zab, 10 g Vita Greens, 10 g glutamin, 30 g fehérje por, 4 dl víz, 2 kv kanál chia mag turmixálva.

2.,3.,4:

500g darált pulyka hús, gomba, paradicsom, cukkini ( kb 400 g zöldség) + 650 g édesburgonya.

10-19 ig munka

5. étkezés:

3 egész tojás, 2 sárgája nélküli rántotta+ 6 koktél paradicsom

23 óra: lefekvés

Vasárnap:

Reggel 8 óra felkelés.

1. étkezés:

50g zab, 10 g Vita Greens, 10 g glutamin, 30 g fehérje por, 4 dl víz, 2 kv kanál chia mag turmixálva

2. étkezés

Darált.pulyka 200 g, gomba paradicsom, cukkini 200 g, édes burgonya 300 g

Délután 9.7 km séta, klinikáktól, a Boráros téren át, a Rákóczi hídon keresztül, a Kopaszi gátra, vissza pedig a Petőfi hídon át, a Boráros téren keresztül, hazáig.

+45 perc gördeszkázás

3. étkezés:

marhahúsos baconos lilahagymás hamburger+ 200 g sült krumpli, 

4. étkezés:

3 egész tojás, +1 sárgája nélkül, + pritamin paprika 1 közepes.

lefekvés 24 óra.