Szombati napomat egy intervall árnyék box-al indítottam éhgyomorra, közben Bcaa-t ittam, edzés után pedig a szokásos reggelimet fogyasztottam, ami a következő:

50g zab, 10 g Vita Greens, 10 g glutamin, 30 g fehérje por, 4 dl víz, 2 kv kanál chia mag turmixálva.

Ezután dolgoztam 10-19ig, közben 3 részre osztva vittem be a napi kaja mennyiségemet, ami a következő volt:

500 g darált pulyka gombával, cukkinivel és paradicsommal főzve+ 650 g édes burgonya sütő papíron sütve.

lefekvés előtti utolsó étkezés: 3 egész tojás+2 sárgája nélküli rántotta, + csirkemell felvágott 2 szelet, + 6 koktél paradicsom.

23 óra: lefekvés, alvás, másnap 8 kor kelés.

Vasárnap:

Első étkezés:

50g zab, 10 g Vita Greens, 10 g glutamin, 30 g fehérje por, 4 dl víz, 2 kv kanál chia mag turmixálva.

2. étkezés:

darált hús, gombával, paradicsommal, cukkinivel, édes burgonyával.

délután 9,7 km séta, Klinikáktól, a Boráros téren át, a Rákóczi hídon, a  kopaszi gátra, vissza pedig a Petőfi  hídon, a Boráros téren át, hazáig.+ 45 perc gördeszkázás.

3. étkezés: 

Marhahúsos, baconos, lilahagymás, hamburge