Sziasztok,

Szeretnék napi szintű napló írásra ráállni, úgyhogy kezdjünk is neki ennek a napnak.

Ma váll nap volt, 6 gyakorlattal bombáztam a vállam:
-triszettben oldalra-előre-döntött törzzsel oldalra emelés egykezes súlyzóval x5 kör
– szuperszettben vállvonogatás és állig húzás egykezes súlyzóval x5 kör
– ülve vállfelé nyomás egykezes sülyzóval x5 kör

Korábban gumiszalaggal edztettem vállra, most volt lehetőségem egykezes súlyzókkal is. Szeretek vállra edzeni, mert nem tartozik a legnagyobb méretű izmokhoz, így tric- és szuperszettek beleférnek komolyabb elfáradás nélkül (főleg ha van hot blood-od 😉 ). Kb 40 perc alatt végeztem és jött is a megérdemelt fehérje.

Napi étkezésem:
– reggeli: 100 gramm zabpehely, egy közepes szem alma és egy adag 100% wpp
– ebéd előtt ment le az edzés, közvetlenül utána fehérje és 70 gramm gumicukor
– ebéd: húsleves, 20 deka lecsós csirkemell és 100 gramm rizs
– uzsonna: 120 gramm teljeskiörlésű rozskenyér, 50 gramm marha sonka, 100 gramm cottage cheese
– vacsora: 250 gramm zsírszegény túró fahéjjal és édesítőszerrel, 60 gramm tökmag